Si voleu veure tot el que hi ha al blog, a mà dreta, cerqueu ARXIUS DEL BLOG

SI VOLEU VEURE EL BLOC DE PADRINS I PADRINES:

SI VOLEU VEURE EL BLOC DE PADRINS I PADRINES:
cliqueu la imatge

SI VOLEU VEURE EL BLOC DE MULTICULTURALITAT I INTERCULTURALITAT

SI VOLEU VEURE EL BLOC DE MULTICULTURALITAT I INTERCULTURALITAT
cliqueu la imatge

Sóc la Melani i m'acomiado perquè marxo de Tossa

Hola em dic Melanie,sóc d’equador i vaig arribar el mes de març a l’escola Ignasi Melé Farré.Quan vaig aterrar a l’escola tenia una mica de por, no coneixia a ningú i no sabia amb que em trobaria, però vaig conèixer a una senyoreta molt maca, és la senyoreta Olga, és de les meves preferides, l’estimo molt, és la senyoreta de l’aula d’acollida. Quan vaig arribar a l’escola la vaig veure molt gran i molt maca, ràpidament vaig anar a tercer, però era final de curs. El proper curs vaig fer quart, i només començar ja tenia dos padrins perquè no sabia res de català, poc a poc vaig aprendre català gràcies a ells, a l’Olga de l'aula d'acollida, i altres professors i companys.

Bé, fa un any i mig que estic en aquesta escola i a l'aula d’acollida, amb els mateixos padrins, es diuen Anna Iglesias i Dani Iglesias, quina casualitat no! Els meus padrins m’ajuden molt a l’hora del pati i a la classe, i ens agrada molt anar tots junts a fer activitats a l’aula d’acollida. Aquest mes havíem de preparar la cançó de l’amistat, però no em donarà temps d’acabar-la, ja que marxo, per això m’acomiado amb aquesta carta.

Ara jo marxo de Tossa i aniré a Barcelona a viure, crec que estaré a la escola Joan Pelegrí de Barcelona, marxaré el dia 9 de desembre, i em fa molta pena perquè enyoraré molt a tots.

Us trobaré a faltar a tots:

als nens i nenes de la classe
als meus padrins, en Toni (el meu tutor),a la Margarita (tutora de 4t)... i a tu Olga (tutora d'aula d'acollida)Bé, adeuuuuuuuuuuuuu
Gràcies a tots

CONTE DE NADAL

Conte de Nadal de Tossa de Mar (aula d'acollida)

From: guest0c2615, 1 hour ago



Els nens i nenes de l'aula d'acolida de Tossa expliquen com és el Nadal al seus Països.

SlideShare Link
http://www.xtec.cat/se-selva2/conte.pps