Si voleu veure tot el que hi ha al blog, a mà dreta, cerqueu ARXIUS DEL BLOG

SI VOLEU VEURE EL BLOC DE PADRINS I PADRINES:

SI VOLEU VEURE EL BLOC DE PADRINS I PADRINES:
cliqueu la imatge

SI VOLEU VEURE EL BLOC DE MULTICULTURALITAT I INTERCULTURALITAT

SI VOLEU VEURE EL BLOC DE MULTICULTURALITAT I INTERCULTURALITAT
cliqueu la imatge

SÓC EN MATEO I M'ACOMIADO PERQUÈ MARXO A URUGUAI

Hola sóc en Mateo d’ Uruguai, quan vaig arribar a l’ escola de Tossa de Mar no coneixia a ningú. No tenia amics ni padrins , però ara si que tinc
L’ Olga (la senyoreta d'aula d'acollida) em va ensenyar tota l’escola .
I després vaig començar a conèixer els nens i nenes de de la meva classe .

Varem fer un sorteig per decidir els meus padrins, i van sortir l'Àlex i Glòria, estic molt content perquè m'han ajudat molt.
Ara marxo i em fa molta pena, amb aquestes línees m’acomiado, gràcies a tots per tot, us recordaré sempre
...

ELS PADRINS:
Ens agradaria que en Mateo és pogués quedar fins al final de quart. Ha aprés molt ràpid el català i a les poques setmanes ja sabia fer exercicis del llibre.
Mateo que vagi tot molt bé.

Et recordarem sempre

1 comentari:

dani santiago rebugent ha dit...

Hola soc un ex alumna i el bloc que eu fet es genial bex que acamviat to una mica el meu curreu es reformassantiago@hotmail.com .
dani santiago rebugent

CONTE DE NADAL

Conte de Nadal de Tossa de Mar (aula d'acollida)

From: guest0c2615, 1 hour ago



Els nens i nenes de l'aula d'acolida de Tossa expliquen com és el Nadal al seus Països.

SlideShare Link
http://www.xtec.cat/se-selva2/conte.pps